انا لله وانا الیه راجعون

فاجعه دردناک و غمبار فروریزی برج متروپل در شهر تحمل، مقاومت و بردباری ،آبادان قهرمان که موجب مرگ عده‌ای از هموطنان عزیزمان در آن دیار شد، همه ملت ایران را سوگوارساخت .

فاجعه‌ای که علاوه بر عزادار ساختن خانواده‌های سربلند مرزداران ایران زمین، برگی بر دفتر بی‌خردی‌ها و ناکارامدی‌های زمان ما افزود. این حادثه به یقین حاکی از فساد اداری، سوء روابط و ارجحیت منافع شخصی بر حقوق عمومی است. متاسفانه نتیجه این سودازدگی چیزی جز به محاق رفتن دانش و تخصص فنی در امور و ظاهر شدن باندبازی و کارچاق‌کنی نبوده است.

تمدن ایران زمین همواره در ایجاد بناهای مستحکم و زیبا و پایدار سابقه دیرینه دارد. برخی از آنها پس از صدها سال هنوز بدون هیچگونه خراش و آسیبی پابرجا و میزبان زائران و سیاحتگران است وهمچنان برتارک هنر ایرانی می درخشد.درچنین تمدنی اینگونه رخدادها واقعا اشگباراست.
تاسفبار تر انکه این قبیل حوادث درهمین سنوات اخیر مکررا رخداده وملت عریزایران ازمجازات قاصران ومقصران مستحضر نشدند وهم چنان منتظرند . درحالیکه‌ به پیامبر اکرم (ص) منسوب است که فرمود مومن ازیک سوراخ دوبار گزیده نمیشود !

اینجانب حادثه سوزناک فروریزش برج متروپل را به همه خانواده‌های سوگوار و پدران و مادران داغدار تسلیت عرض میکنم و از خداوند می‌خواهم که درگذشتگان را در جوار رحمت خود جای دهد و بازماندگان را صبرجمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.

سید مصطفی محقق داماد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *